25 octombrie 2011

Iubesc

                       Am sovait atata in fata acestui jurnal, pentru ca nu am izbugnit sa aflu ziua precisa cand l-am.
                               vazut prima data.
        Era o zi de toamna ,cand vantul se juca cu frunzele iar soarele se ascundea dupa nori  si  eu stateam pe vechea banca din parc . Ma gandeam cat de mult o iubesc pe mama si cat de mult ma iubeste si totusi aceasta iubire se afla in fiecare persoana?  .( probabil voi stii la un moment dat ) .
        Nu pot sa descriu viteza pasilor ce calcau frunzele  dar stiu ca pur si simplu eram  fascinata pentru prima data de tot ce insemna el . Recunosc insa, ca  nu sunt o adolescenta care se indragosteste repede si nici acea fetita mereu cu zambetul pe buze dar fiecare avem sentimente , emotii si ganduri ascunse .
     In timp ce se apropia de banca pur si simplu mi-a zambit   ..( ahhhh  ,,Te iubesc'' ) iar vocea blanda un simplu si frumos,, Ceau''. Pot spune sincer ca a fost unul dintre putinele momente in care emotiile m-au cuprins.
                                           Pentru el, [o sa] te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu