9 decembrie 2011

Mama!

                             Aceasta postare ar fi trebuit sa o postez la inceput pentru ca aceasta pesoana merita, insa mai bine mai tarziu, decat niciodata. E vorba de ea, ingerul meu pe pamant ,,Mama'' sau mami cum ii spun eu de cele mai multe ori . Nu stiu, daca o sa imi ajunga o viata intreaga sa-i multumesc Domnului pentru ea si pentru toata familia pe care o iubesc mai presus de orce. In fiecare zi ii spun ca o iubesc chiar daca o supar destul de des, ea ma intelege mereu si cand dau muzica la maxim si nu poate dormi:d , atunci cand ii iau din lucruri si le pun atat de bine incat nu le gasesc niciodata atunci cand dau cu faina prin toata bucataria si sparg cestile de cafea dar si asa ma iubeste si ma va iubi mereu pentru ca este mama .
                          Stie mereu sa zambeasca si sa ma faca fericita,atunci cand sunt trista pentru ca ea simte, o mama mereu simte cand copilul ei sufera si am invatat ca o femeie, nu este pe deplin implinita daca nu are copii . Nu se poate compara, nici un sentiment cu cel de a fi mama si de a iubi ca o mama . Noi nu realizam acest lucru si nu vrem sa-l acceptam pana nu avem propiii copii .  O vad cum se bucura de fiecare data de mine si de sinceritatea cu , care ii vorbesc si stie ca ea e singura in care am incredere cu adevarat .
                        Pe acest blog vreau sa ii spun ca o iubesc si o respect mai presus de orce si chiar imi pare rau de greselile din trecut si starile de panica pe care i le-am creat insa eu, ma schimb  in fiecare zi iar ea este bucuroasa de acest lucru .
                        Multumesc mami, pentru ca existi !<3:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu