6 septembrie 2012

Si.o fost nimic



                                    Si-am crezut ca o fi bine
                                    Si-o fost, peste mine
                                    Si-am vrut sa fiu iubita
                                    Si-o fost, nechibzuita.

                                    Si ,n-am fost la fel
                                    Si, n-o fost sa fie
                                     Si ,eram vesel
                                    Si-o fost prostie .

                                     Si-am spus ,un lucru mic
                                     Si-o fost nimic
                                     Si-am plecat departe
                                     Si, n-am avut parte.
                                  
                                     Si, acum cine stie
                                     Si-o mai fie,
                                     Si, dei muri
                                     Si, eu oi pieri .
    
                                   

                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu