18 noiembrie 2011

Adolescenta

Ei bine, astăzi vreau sa vorbesc despre mine ( ca adolescentă),  las la o parte lucrurile triste si negative. Si ştiu ,ca de cele mai multe ori sunt greu de înţeles si ca nu reuşesc sa mă exprim pe înţelesul tuturor însă asta sunt eu . Unii mă cred visatoare , romantică , plină de iubire mereu fericită alţii însă sunt de părere ca sunt rece , dura , fără suflet si inocenta copilăriei însă fiecare om e diferit.Suntem unici ! , iar acest lucru e cel mai frumos din noi pentru ca fiecare avem acea inteligentă multiplă. Misterul este cel care întotdeauna te atrage sau in subconştient îţi pune o mulţime de întrebări, iar eu sunt una din acele persoane care  nu de mult timp am înţeles ca oamenii care au un anumit mister ( acei oameni pe care lumea de cele mai multe ori nu-i înţelege ) nu sunt de fapt rai nuuuu din contra au un suflet chiar mare si au o inteligentă deosebita însă nu vor sa îşi exprime acea inteligenta dar am sa mai vorbesc si alta data despre acesti oamenii acum însă mă întorc la adolescenta din mine.
            Sunt acea adolescentă care:
  • se trezeşte noaptea sa cante si sa se zbenguie prin casa :))..
  • îi place sa poate toate tipurile de baticuri , funde , flori , agrafe , umbrelute din hartie în par 
  • sa deseneze pe pereţi si sa umple tavanul cu fluturi si flori 
  • sta ore întregi în parc 
  • se uita la ,, Tom si Jerry''
  • adora pisicile si peştii
  • merge in fiecare săptămîna sa-si cumpere haine
  • citeste in toate locurile posibile 
  • canta si danseaza in ploaie 
  • adora copii si intra mereu in mintea lor 
  • si sunt multe, multe alte lucruri de spus despre adolescenta din mine insa in masura in care o sa imi aduc aminte o sa mai completez dar pana atunci ..,, Bun venit in lumea mea ''

6 comentarii:

  1. este de apreciat faptul ca esti TU in tot ceea ce scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos:), scrisul este una din pasiunile mele si se refera doar la mine si cei pe care ii iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos pentru vizita pe umilul meu blog si pentru aprecieri!
    iti doresc mult succes cu scrisul, imi place cum scri!
    (am trecut de mult de adolescenta, dar sa stii ca inca ma mai uit si eu la Tom & Jerry :D )

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc:) , eu sunt inca la inceput cu scrisul pe acest blog si ma bucur ca va place :). Cred ca fiecare generatie s-a uitat , se uita si se va uita la Tom & Jerry :X

    RăspundețiȘtergere
  5. E o lume minunata...si ma bucur ca mai sunt adolescenti care nu au in lista lor "liniutele", alcoolul de la fiecare sfarsit de saptamana etc.

    Bravo!

    Bravo ca citesti!

    Bravo ca iti plac lucrurile simple!

    RăspundețiȘtergere