17 noiembrie 2011

Muzica . O parte din mine

                     Nu ştiu cum poate influenţa scrisul dar muzica este foarte importantă pentru mine , mă gandesc mai ales la jazz si muzica clasică. Simt ca sensul muzicii se continua în cuvinte. Astăzi scriu despre marea mea pasiune , dorintă , iubire , tristeţe , emoţie si tot o data, o parte din mine muzica . Fără muzica totul ar fi sec, gol , trist , melancolic si dureros cand totuşi îmi aduc aminte,de acei oamenii cu probleme ale auzului care deşi nu aud, nu plang ba chiar din contra sunt fericiţii în lumea lor fără sunete . Pentru mine o zi fără muzica ar fi o zi pierdută iar o viaţa fără muzica ar fi o viaţa pierdută .
                   A trecut mai bine de 1 an de cand studiez pianul si cu siguranţa este cea mai pură si frumoasă experienţa pe care o trăiesc si care nu vreau sa dispară niciodată . De asemenea iubesc jazz-ul si sunetele grave care de multe ori sunt greu de înţeles iar acest lucru ne opreşte sa ne exprimăm preferinţele muzicale . Pianul este singulul lucru care mă ajuta sa mă schimb in fiecare zi ( iar cand vorbesc de schimbare nu mă refer la haide desigur :D ,, nuu schimbare în mine , curăţenie în minte si suflet ) .. ,, Sunt acea fata cu zambetul pe buze si ganduri fluturalnice ". Am invatat în acest an ca oamenii judeca si interpretează după aparenţe însă eu nu trăiesc în lumea lor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu