27 noiembrie 2011

Inapoi in umbra

                              
                      Au fost sentimente si ganduri in acel timp, insa au disparut si a fost o iubire pura, insa a ramas in umbra iar aceasta umbra a acoperit o parte din sufletul meu . De multe ori ma gandesc la trecut , la tot ce a fost si putea sa fie si vreau sa sterg din mintea si inima mea multe si totusi raman in mine . Am inteles acum ca dragostea e peste vointa noastra, orcat am incerca sa luptam inpotriva ei in final ea v-a castiga . Si chiar daca a trecut 1 an (de cand nu am mai vorbit )parca a trecut 1 zi . El e departe acum iar eu sunt tot aici dar si acum il simt aproape , ii vad privirea e ca si vantul nu-l poti vedea dar il poti simtit ,, El e aici'' in inima mea unde v-a fi mereu si in mintea mea care se gandeste in fiecare zi la zambetul lui . Stiu ca si el inca ma simte aproape si vom fi iar '' noi '' , pentru ca eu sunt aici fara tine si daca ne vom intalni vre-o data te rog doar sa imi zambesti iar eu iti voi spune cat de mult mi-ai lipsit si de cat timp astept acest moment .( pentru toti cei care au iubit sau iubesc).
                Am spus '' La revedere '' doar in cuvinte, a trecut atat de mult timp , '' Tu '' te vei intoarce din nou la ea  iar eu  din nou laa  ,,noi'' .
                                              

    2 comentarii:

    1. '' Tu '' te vei intoarce din nou la ea iar eu din nou laa ,,noi''...iti place sa suferi? Eu unul n-as suporta dupa un anumit timp sa ma gandesc ca ar fi loc de impacare, mai ales daca mai e vb si de altcineva...Toate au rostul lor, chiar si suferinta dar uneori mai tre sa actionam si noi.

      RăspundețiȘtergere
    2. Daca suferim , suferim pentru ca iubim . Multumesc de sfat :), o sa tin cont:)!

      RăspundețiȘtergere