9 noiembrie 2011

Lacrimi pe cont propiu

                 
                             O ,de as putea uita totul si aceste regrete sa dispara o data cu tine . Lacrimile sunt acum pe cont propiu iar eu nu trebuie sa ma mai joc , el este cel mai bun prieten al meu si atat . Nu mai inteleg ce face acest baiat cand are cel mai bun lucrul langa el si totusi le-a avut mereu pe toate , chiar daca ma opresc acum si spun ca,, nu te mai vreau'' o perspectiva ma inpinge sa ma gandesc la faptul ca voi fi acea fata langa acel baiat in curand . Doresc sa fim acum fara regrete si nici datorii emotionale doar tu, eu si acea  umbra a  cerului  deci  suntem istorie  .si mereu vom fi,  acei adolescenti cu capul in nori dar iubirea pe pamant si totusi dupa atatea lacrimi , nopti pierdute si pagini rupte suntem din noi aici . Este responsabilitatea mea iar tu nu imi datorezi nimic insa eu promit sa fiu totul pentru tine ..
                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu